Przejdź do platformy EasyChair za pomocą linku powyżej
2. Zaloguj się do systemu lub załóż konto
3. Wybierz link Make a new submission
4. Postępuj zgodnie z instrukcjami, krok po kroku, a następnie użyj przycisku Submit na dole formularza. Wymagane pola są oznaczone *
5. Formularz wypełnij w języku polskim
6. Wpisz swoje dane: Imię, nazwisko, adres e-mail, kraj, nazwa uczelni, na której broniona była zgłaszana praca inżynierska lub oceniany zgłaszany projekt inżynierski
7. Jeśli praca/projekt był realizowany w zespole, podaj w kolejnych elementach formularza pozostałych autorów, w przeciwnym razie pozostaw elementy Author 2 i Author 3 puste. W przypadku wykonania pracy/projektu przez większą liczbę osób, użyj linku Click here to add more authors i dodaj kolejnych autorów.
8. Wpisz tytuł oraz krótki opis pracy/projektu
9. Wpisz minimum 3 słowa kluczowe związane z tematem pracy/projektu, rozdzielone znakiem Enter.
10. Uzupełnij ankietę zgodnie z instrukcjami zwracając szczególną uwagę na:
podanie pełnej nazwy uczelni oraz wydziału/instytutu, w którym obroniona była praca inżynierska lub realizowany był projekt inżynierski zgłaszany w konkursie,
podanie daty ukończenia studiów, w ramach których obroniona była praca inżynierska lub realizowany był projekt inżynierski zgłaszany w konkursie, w formacie RRRR-MM-DD,
podanie prawidłowych danych promotora/opiekuna, np. dr hab. inż. Jan Kowalski,
podanie prawidłowego linku do wersji demonstracyjnej oprogramowania. Jeśli w ramach pracy/projektu nie wykonano takiego oprogramowania lub umieszczenie linku nie jest możliwe, należy pozostawić pole puste,
udzielenie odpowiedzi na cztery pytania związane z realizowaną pracą/projektem.